Adventures & Quests - The Black Crystal - Collector's Edition
The king's advisor sends you on an important mission. A sinister magician seeks the power of the black crystal and plans to unleash its dark powers. Start an exciting adventure with this fantastic hidden object game!
A dangerous, challenging journey takes you to exciting places such as the Witches' Moor, the village in the mist or the eerie palace.
Explore your surroundings very carefully, discover their secrets and solve a variety of quests.