Aeon Must Die!
Galaksiyi ateşe ver. Aeon Must Die! Çok hızlı, oynanışıyla yüksek risk yüksek ödül sunan, yenilikçi yapay zekâ ve taktiksel dövüşün muhteşem bir sanat tarzıyla birleştiği eşsiz bir beat-em-up oyununu deneyimle.
Durdurulamayan Hiçlik Donanması'nın korkulu imparatoru Aeon, generalleri tarafından ihanete uğradı ve ölüme terk edildi. Zayıf düşen ve intikam almasını sağlayacak bir bedeni olmadığından çaresiz bir hâlde, hayatta kalıp gazabını ortaya çıkarabilmek için senin bedeninle birleşiyor.
Çağ ötesi Pantheon şehrinde gez ve Aeon'a ihanet edenleri öldür ya da zapt et. Bir yandan da zihninin, iradenin ve bedeninin kontrolü için savaş.
Aeon'un iradesine boyun eğip muhteşem gücünü açığa çıkaracak ve bu esnada kendini mi kaybedeceksin? Yoksa zor yolu seçerek özgür kalıp güçten mahrum mu kalacaksın?