Aeterna Noctis Deluxe Edition
The Aeterna Noctis Deluxe Edition includes the complete game plus the 3 official DLCs to date: Artist Map, Game Soundtrack, and Exclusive Wallpapers. The best way to experience Aeterna Noctis is by purchasing this epic bundle!
Aeterna Noctis is a challenging 2D hand-drawn action platformer, a Metroidvania with thrilling combat that will keep you on the edge of your seat and heart-pounding platform sections that will put your skills to the test. Become the King of Darkness in an epic journey throughout 16 interconnected areas.
The official Aeterna Noctis soundtrack includes each music track from the game in high quality, and features more than 40 unique tracks, each with its own unique style. Transport yourself to the world of Aeterna, revive the battles you fought and visualize the beautiful landscapes in which you accompanied the King of darkness with the soundtrack of the game.
The artistic map of Aeterna Noctis shows the entire world of the game at maximum quality. The Wasteland of the Fallen, the Ascension Cave, the Infinite Sea... This is the game map brought to life.
The map is an artistic representation of the world of Aeterna and is the path that the King of Darkness has followed in his quest to reclaim the throne. All the game areas are represented in great detail. Get the atlas of Aeterna!
Decorate your computer and mobile screen with these exclusive Aeterna Noctis wallpapers in 4k quality. These designs have been hand-drawn by the game's art team for the most loyal followers of the Darkness.
What you find here are scenes, paintings, and images in 4K quality of the art of the game. Get the "Exclusive Wallpapers" DLC and personalize your screens with this awesome art of Aeterna Noctis. Your wallpaper has never looked so spectacular... The King of Darkness will be very proud of you!