Deluxe Edition
Aeterna Noctis Deluxe Edition zawiera kompletną grę wraz z trzema wydanymi do tej pory dodatkami cyfrowymi: mapą artystyczną (Artistic Map), ścieżką dźwiękową do gry (Official Soundtrack) i ekskluzywnymi tapetami (Exclusive Wallpapers). Najlepsze wrażenia z gry w Aeterna Noctis zapewnia zakup tego fantastyczniego pakietu!
Aeterna Noctis to wymagająca, dwuwymiarowa, ręcznie rysowana i wypełniona akcją platformówka w stylu metroidvanii. Ekscytująca, trzymająca w napięciu walka i przyprawiające o szybkie bicie serca sekcje platformowe wystawią Twoje umiejętności na prawdziwą próbę. Zostań Królem Ciemności (King of Darkness) podczas epickiej podróży przez 16 połączonych ze sobą obszarów.
Oficjalna ścieżka dźwiękowa do Aeterna Noctis zawiera każdą ścieżkę muzyczną z gry w wysokiej jakości oraz ponad 40 unikalnych utworów, z których każdy posiada swój własny, niepowtarzalny styl. Przenieś się do świata Aeterny, przeżyj raz jeszcze stoczone bitwy i przypomnij sobie piękne krajobrazy przemierzane wraz z Królem Ciemności (King of Darkness) dzięki ścieżce dźwiękowej z gry.
Mapa artystyczna Aeterna Noctis pokazuje cały świat gry w wysokiej jakości. The Wasteland of the Fallen (Pustkowia Upadłych), the Ascension Cave (Jaskinia Przebudzenia), the Infinite Sea (Morze Bezkresne)... Tak wygląda powołana do życia mapa gry.
Mapa jest artystycznym przedstawieniem świata Aeterny i ścieżką, którą podążał Król Ciemności (King of Darkness) podczas swojej wyprawy po utracony tron. Wszystkie obszary gry są przedstawione bardzo szczegółowo. Zdobądź atlas Aeterny!
Udekoruj swój komputer i ekran urządzenia mobilnego dostępnymi tylko tutaj tapetami Aeterna Noctis w jakości 4K. Projekty te zostały ręcznie narysowane przez zespół artystyczny gry dla najbardziej lojalnych wyznawców Ciemności.
Znajdziesz tu scenerie, obrazy i wizerunki w jakości 4K, utrzymane w artystycznej stylistyce gry. Zdobądź dodatek Exclusive Wallpapers DLC i spersonalizuj swój ekran z pomocą niesamowitej grafiki Aeterna Noctis. Twoja tapeta nigdy nie wyglądała tak spektakularnie... Król Ciemności (King of Darkness) będzie z Ciebie dumny!