Aeterna Noctis
Aeterna Noctis, elle çizilmiş 2D grafiklere sahip bir aksiyon-platform oyunu olmasını yanı sıra seni diken üstünde tutacak, heyecan verici savaş anlarının ve becerilerini teste tabi tutacak, yürek uçuklatan platform bölümlerinin olduğu Metroidvania tarzı bir oyundur. Karanlığın Kralı (King of Darkness) olarak oyna ve güçlerini geri kazanmak için çıktığın bu destansı macerada birbirine bağlı 16 bölgeyi keşfet.
Çok uzun yıllar önce baş tanrı Kaos (Chaos), Evreni ve Aeterna diyarını yarattı. Bu dünyayı farklı ırklar ve yaratıklarla doldurduktan sonra onlara liderlik edip yol gösterecek, kudretli yöneticiler atadı. Ancak çok kısa süre sonra bu kişiler Yaratıcılarına ihanet edip dünyaya kendileri hükmetmek istediler ve tebaaları arasında hiziplik yaratarak onları birbirlerine karşı savaşacak iki gruba ayırdılar. Böylece savaş, ölümler ve nefret vuku buldu.
Her şeye hükmeden kudretli Kaos (Chaos) öfkelendi ve o amansız gazabını salarak bu isyankâr liderleri lanetledi. Onları Karanlığın Kralı (King of Darkness) ve Işığın Kraliçesi (Queen of Light) olarak adlandırıp zamanın sonu gelene kadar, hiç durmadan birbirleriyle savaşmaya mahkûm etti. Ölüm bile onları bu akıbetten kurtaramıyordu zira Kaos (Chaos) onlara Ölümsüzlüğün Lütfunu (Gift of Immortality) bahşetmişti. Bu yüzden biri diğerini mağlup etse dahi yeniden doğuyorlardı, güçlerini tekrar kazanıp ebedi savaşa devam ediyorlardı.
Sadece güçlerini keşfedip geri kazanmak zorunda kalmayacak, aynı zamanda sadece en zoru talep eden oyuncular için önerilen, ardı arkası kesilmeyen bulmacalar ve zorluklarla karşı karşıya kalacaksın. Bunun sana göre olmadığını düşünüyorsan Aeterna Modunu öneririz.
Aeterna Modunda, düşmanla savaşmayı kolaylaştırmak için platformlardaki dikenler kaldırıldı. Bu sayede, çevresel tehlikeler konusunda endişelenmeden platformlarda kayabilir ve onlara yaslanabilirsin. Aeterna Modunda elektrikli testere bulmacasının yerine bir düşman karşılaşması koyuldu. Bu şekilde oyun deneyimi, daha zorlu bulmacalardan uzaklaşarak keşif ve aksiyona daha fazla odaklanmış oluyor.
Oyuncu, ilerlemeyi kaybetmeden ve son kaydetme noktasında oyunu yeniden yükleme durumdan kalmadan istediği zaman modlar arasında geçiş yapabilir. Bu da Aeterna Noctis deneyiminin senin isteğine göre şekillendirilmesine olanak tanır.
Akıcı oynanış mekanikleri - İlerlemeyle birlikte gelişen bir zorluk eğrisinin olduğu Aeterna Noctis oyunundaki aşırı hassas kontroller sayesinde, isabetli hamleler ve mücadeleler seni bekliyor.
Derinlemesine ve güzel bir konu - Baş döndürücü anlara tanıklık ettiğin, beklenmedik sürprizlerle dolu, oynayanı Aeterna Noctis'in zengin dünyasının derinliklerine çekecek, derinlemesine ve duygusal bir hikâye örgüsü seni bekliyor.
Geleneksel 2D Görseller - Aeterna Noctis dünyasının temelleri, oyundaki her bir varlığın, animasyonun ve ortam detayının sanat ekibinin elinden çıkma geleneksel çizim yöntemleriyle tamamlanıyor ve bu sayede capcanlı ve güzelliklerle dolu bir dünya ortaya çıkıyor.
Seçim özgürlüğü - Aeterna Noctis'in hikâye örgüsü her ne kadar belirli bir yere gidiyor olsa da, klasik Metroidvania tarzında birbirine bağlı 16 farklı bölge içeren, doğrusal olmayan geniş haritasını istediğin yollardan geçerek, dilediğin hızda keşfedebilirsin.