Aeterna Noctis
Aeterna Noctis to wymagająca, dwuwymiarowa, ręcznie rysowana i wypełniona akcją platformówka w stylu metroidvanii. Ekscytująca, trzymająca w napięciu walka i przyprawiające o zawrót głowy sekcje platformowe wystawią Twoje umiejętności na prawdziwą próbę. Graj jako Król Ciemności (King of Darkness) i odkryj 16 połączonych ze sobą obszarów podczas epickiej podróży po odzyskanie władzy.
Niezliczone lata temu wielki bóg Chaos stworzył Wszechświat (Universe) i świat zwany Aeterną. Po umieszczeniu na nim różnych ras i stworów wyznaczył potężnych władców, którym pokazał, jak rządzić światem. Jednak wkrótce zwrócili się oni przeciwko swemu stwórcy, chcąc zagarnąć świat dla siebie. Podzielili podwładnych na dwie walczące ze sobą grupy, co zrodziło wojnę, śmierć i nienawiść.
To rozwścieczyło wszechpotężnego Chaosa. Ogarnięty gniewem, obłożył zbuntowanych przywódców straszliwą klątwą. Nazwał ich Królem Ciemności (King of Darkness) i Królową Światła (Queen of Light) i skazał na odwieczną walkę – od tamtej chwili mieli walczyć ze sobą aż po kres czasów. Nawet śmierć nie mogła ich uwolnić. Chaos zapewnił im dar nieśmiertelności – jeśli jeden władca pokonał drugiego, ten odradzał się, by odzyskać moce i trwać w odwiecznej walce.
Twoim zadaniem będzie nie tylko eksploracja i odzyskiwanie mocy, ale także stawianie czoła nieustannym zagadkom i wyzwaniom polecanym tylko dla najbardziej wymagających graczy. Jeśli uważasz, że to nie dla Ciebie, sugerujemy tryb Aeterna Mode.
W trybie Aeterna Mode z platform usunięte zostały kolce, co ma ułatwić walkę z wrogiem. W ten sposób można ślizgać się i opierać na platformach bez obawy o zagrożenia ze strony elementów otoczenia. W trybie Aeterna Mode zagadka z piłą łańcuchową została zastąpiona starciem z wrogiem. W ten sposób rozgrywka skupia się bardziej na eksploracji i akcji, odchodząc od bardziej wymagających łamigłówek.
Gracz może przełączać się między jednym a drugim trybem w dowolnym momencie, bez utraty postępów i ponownego wczytywania gry od ostatniego punktu zapisu, co pozwala na dopasowanie rozgrywki w Aeterna Noctis do własnych preferencji.
Płynna mechanika rozgrywki – jako gra o systemie poziomu trudności, który skaluje się wraz z poczynionym postępem, Aeterna Noctis zapewnia również niezwykle responsywne sterowanie, które pozwala graczowi na precyzyjne ruchy i walkę.
Wysoka mobilność – intuicyjnie zbudowany świat pozwala graczom wykorzystywać precyzyjne ruchy postaci, które ułatwiają ukończenie każdego wyzwania na wiele sposobów. Im lepiej radzisz sobie podczas rozgrywki, tym szybciej osiągasz cel.
Głęboka, piękna fabuła – immersyjna i emocjonalna historia pełna niezwykłych momentów, nieoczekiwanych zwrotów akcji, które przeniosą graczy w bogaty świat gry Aeterna Noctis.
Tradycyjna dwuwymiarowa grafika – każdy element, detal otoczenia i każdą animację w żywym i pięknym świecie gry Aeterna Noctis stworzył ręcznie zespół grafików, korzystając z tradycyjnych metod animacji.
Wolność wyboru – Aeterna Noctis obejmuje fabułę o określonej ścieżce, jednak pozwala graczowi wybrać własną drogę i tempo na ogromnej, nielinearnej mapie, na której czeka 16 różnych, połączonych ze sobą obszarów w stylu klasycznej metroidvanii.