Afterschool: Reel Danger
Afterschool: Reel Danger is a roguelite survival game with 2D pixel graphics.Choose from three different characters, face waves of zombies, earn money, and upgrade your skills from Merchant and Enchanter!
Afterschool: Reel Danger is a partially narrative, continuously playable 2D roguelite action game. In this adventure that begins after school, choose one of three playable characters and try to survive endless waves of enemies.
Use the coins you earn from defeating enemies to purchase new abilities and upgrades from the Merchant and Enchanter. Overcome challenges with more powerful attacks, greater range, new special abilities, and characters that change your playstyle.
Be careful about the movies you watch, otherwise strange things may happen to you.
🎯 3 different playable characters – Each with their own unique abilities and playstyle.
♾ Endless Waves of Enemies – Challenge your reflexes to face threats from all directions.
🎨 Retro Pixel Graphics & Atmospheric Soundtrack – A blend of nostalgia and modern action.
💎 Interactive Crystals - 8 different crystals. These crystals spawn randomly and provide different effects.