Against the Storm
Du er vicekongen – en leder, der er udvalgt af den forkullede dronning til at generobre vildnisset og finde tabte rigdomme til Smoldering City, som er civilisationens sidste bastion mod blightstormen, der ødelagde den gamle verden. I modsætning til de fleste andre survival-bysimulatorer, hvor dit fokus er på én by, skal du i Against the Storm opbygge et stort, velstående netværk af bosættelser, der er beboet af forskellige fantasiracer, som hver især har deres egne specialiseringer og behov.
Vildnisset gemmer på mange farer, og de uendelige storme vil tvinge din befolkning i knæ. Hvis dine bosættelser uddør, kan ekspeditionen ende – men det gør spillet ikke. Against the Storm er en roguelite-bysimulator. Det betyder, at du tager ressourcer, opgraderinger og erfaringer fra dine tidligere ekspeditioner med dig, hver gang du drager ud på en ny rejse ind i vildnisset.
Oplev klassisk bysimulatorgameplay, der er forstærket af roguelite-genafspilningsværdi. Byg og hold styr på flere bosættelser, der er spredt ud over et stort verdenskort, samtidig med at du samler værdifulde metaprogressionsressourcer til at opgradere Smoldering City. Mærk presset fra en forventningsfuld monark, mens den forkullede dronning kræver konstant fremgang, og de tilbagevendende blightstorms udgør en uundgåelig trussel mod dine bosættelser.
Hold styr på dit ry for at sikre succes i hver bosættelse, før du bevæger dig videre for at etablere en ny – konstant på jagt efter nye muligheder for vækst, mens du påtager dig unikke udfordringer på tværs af forskellige biomer og forbereder dig på den uundgåelige ødelæggelse af alt – bortset fra Smoldering City. Hvordan vil du maksimere hver cyklus for ikke blot at sikre Smoldering City den bedste skæbne, men også din egen karriere som vicekonge?
Med hundredvis af gameplaymodifikatorer og seks forskellige biomer byder hver bylokation på unikke udfordringer, selv for den mest opfindsomme vicekonge. Tilpas din strategi til skiftende vejrforhold, og eksperimentér med sammensætninger af bygningstegninger og fordele, der kan få dit samfund til at blomstre – eller føre til dets undergang. Vil du påtage dig og gennemføre ekstra mål og udforske den farlige skov for mulige belønninger, eller vil du nærme dig forsigtigt for at sikre, at du holder dig inden for dine evner?
At starte en ny by er et af de mest spændende øjeblikke i et bybyggerspil. I Against the Storm får du mulighed for at opleve dette igen og igen ved at skabe nye bosættelser, samtidig med at du stadig interagerer med dit netværk af tidligere etablerede byer i en voksende verden.