Against the Storm
Vali sensin. Alevli Kraliçe tarafından vahşi doğayı geri kazanması ve eski dünyayı yok eden Çürüme Fırtınası'na karşı medeniyetin son kalesi olan Yanan Şehir için kayıp servetleri keşfetmesi için gönderilen bir lidersin. Odağının tek bir şehir olduğu çoğu hayatta kalmalı şehir kurma oyunun aksine Against the Storm'da içerisinde her birinin kendi uzmanlık alanları ve ihtiyaçları olan çeşitli fantastik türlerin yaşadığı, geniş ve müreffeh bir yerleşim yeri ağı kurmalısın.
Vahşi doğada birçok gizli tehlike bulunuyor ve sonu gelmeyen fırtınalar halkını teslim olmaya zorluyor. Yerleşim yerlerin düşerse yalnızca keşif seferi biter, oyun değil. Against the Storm, roguelite bir şehir kurma oyunudur, yani vahşi doğada yeni bir maceraya her atıldığında geçmiş seferlerinden edindiğin kaynakları, geliştirmeleri ve tecrübeyi yanına alabilirsin.
Tüccarın gelecek yıl hangi mallarla çıkıp geleceğini asla bilemezsin. Orman türlü türlü hazinelere ve kaynaklara ev sahipliği yapıyor. Tabii bir de... kadim tehditler de var.
Yeni bir şehrin temellerini atmak, bir şehir kurma oyunundaki en heyecan verici anlardan biridir. Against the Storm'da durmaksızın büyüyen bir dünyada daha önce kurduğun şehir ağıyla etkileşimde bulunmaya devam ederken tekrar tekrar yeni yerleşim yerleri kurma fırsatına sahip olacaksın.