Agatha Christie - Death on the Nile
Death on the Nile is an adventure-detective game, offering a fresh twist on Agatha Christie’s famous story. Set in the lively 1970s, play as Hercule Poirot and detective Jane Royce as they solve two connected mysteries.
In Death on the Nile, a peaceful cruise on the Nile is disrupted by a terrible crime. Thankfully, famous detective Hercule Poirot is onboard.
Meanwhile, a private detective is tracking a murderer, leading her from London to Majorca, New York, and finally to Egypt.
The two investigations collide at Abu Simbel. The dynamic duo will solve a complex case full of twists and turns.
But the story doesn’t end with the book, and it still holds many mysteries and twists, even for Agatha Christie fans.