Agatha Christie - Death on the Nile
Døden på Nilen er et eventyrdetektivspil, der giver en ny drejning på Agatha Christies berømte historie. Du spiller som Hercule Poirot og detektiven Jane Royce i de livlige 70'ere, mens de løser to forbundne mysterier.
Døden på Nilen bliver et fredfyldt krydstogt på Nilen afbrudt af en frygtelig forbrydelse. Heldigvis er den berømte detektiv Hercule Poirot med om bord.
I mellemtiden er en privatdetektiv på sporet af en morder, hvilket fører hende fra London til Mallorca, New York og endelig til Egypten.
De to efterforskninger kolliderer ved Abu Simbel. Den dynamiske duo skal løse en kompleks sag fuld af uventede drejninger.
Men historien slutter ikke med bogen, og den rummer stadig mange mysterier og nye afsløringer, der kan overraske selv de største Agatha Christie-fans.