Agatha Christie - Death on the Nile
Nil'de Ölüm, Agatha Christie'nin ünlü hikâyesine yeni bir bakış getiren bir macera ve dedektiflik oyunu. 1970'lerin hareketli ortamında iki bağlantılı gizemi çözmeye çalışan Hercule Poirot ve dedektif Jayne Royce olarak oyna.
Nil'de Ölüm, Nil Nehri'nde huzurlu bir yolculuğun korkunç bir suç yüzünden altüst olmasını anlatır. Neyse ki ünlü dedektif Hercule Poirot gemide.
Bunlar olurken aynı anda özel bir dedektif bir katilin izini sürüyor; bu iz onu Londra'dan Mayorka'ya, New York'a ve en sonunda Mısır'a yönlendiriyor.
Bu iki soruşturma Abu Simbel'de kesişiyor. Dinamik ikili, sürprizlerle dolu karmaşık bir davayı çözecek.
Ancak hikâye kitapla bitmiyor ve Agatha Christie hayranları için bile hâlâ birçok gizem ve sürpriz içeriyor.