Age of Barbarians Chronicles
A brutal Action RPG in pure Sword & Sorcery style. Lead King Xodan and the Oracle Queen Yanah in their desperate quest to save their people and free their daughter Sharyn from Zordax the Inhuman. Live an epic Sword & Sorcery tale inspired by the fantasy classics of the 1980s.
A brutal Sword & Sorcery Action RPG inspired by the timeless fantasy classics of the 1980s. Lead King Xodan and the Oracle Queen Yanah on a desperate quest to save their daughter from the evil sorcerer Zordax the Inhuman. Experience savage combat, dark dungeons, and heroic sacrifice in the prehistoric world of Atlan.