Age of Wonders 4: Collector's Bundle
Experience the ultimate Age of Wonders 4 adventure with the Collector’s Bundle — featuring the base game and a rich array of additional content. Immerse yourself in a world of magic, strategy, and limitless discovery!
Rule a fantasy realm of your own design in Age of Wonders 4! Explore new magical realms in Age of Wonders’ signature blend of 4X strategy and turn-based tactical combat. Control a faction that grows and changes as you expand your empire with each turn.
Powerful Wizard Kings have returned to the realms to reign as gods among mortals. Claim and master the Tomes of Magic to evolve your people, and prepare for an epic battle that will determine the ages to come.
Delve into various DLC that introduce new gameplay mechanics, factions, cultures, rulers, and narratives, enriching your strategic options and storytelling possibilities.
Customize your rulers and factions with various customization options, mounts, and traits.