Age of Wonders 4: Collector's Bundle
Tag på det ultimative eventyr i Age of Wonders 4 med Collector’s Bundle – indeholder grundspillet og et stort udvalg af ekstra indhold. Dyk ned i en verden med magi, strategi og uanede opdagelser!
Overtag tronen i dit eget eventyrrige i Age of Wonders 4! Udforsk nye magiske riger med Age of Wonders' karakteristiske blanding af 4X-strategi og turbaseret, taktisk kamp. Tag kontrol over en fraktion, der vokser og ændrer sig i takt med, at du udvider dit imperie med hvert eneste træk.
Mægtige trolddomskonger er vendt tilbage til rigerne for at regere som guder blandt menneskene. Hent og lær at mestre de magiske hovedværker, så du kan udvikle dit folk og blive klar til et storslået slag, der vil afgøre fremtiden.