Age of Wonders 4: Collector’s Bundle
Alami pengembaraan Age of Wonders 4 yang paling hebat dengan Collector’s Bundle — merangkumi permainan asas serta pelbagai kandungan tambahan yang menarik. Hayati dunia penuh keajaiban, strategi dan penemuan tanpa batas!
Jadilah penguasa alam fantasi ciptaan anda dalam Age of Wonders 4! Selami dunia magis baharu dengan gabungan epik strategi 4X dan pertempuran taktikal berdasarkan giliran yang menjadi tanda unik siri Age of Wonders. Kawal satu puak yang berkembang dan berubah seiring dengan peluasan empayar anda setiap kali giliran berlalu.
Raja Ahli Sihir yang berkuasa telah kembali ke alam ini untuk memerintah bagaikan dewa di antara manusia. Tuntut dan kuasai Tomes of Magic untuk memperkembangkan bangsa anda, serta bersiap sedia menghadapi pertempuran epik yang akan menentukan arah masa depan dunia.