Age of Wonders 4: Collector's Bundle
Przeżyj najlepszą przygodę w Age of Wonders 4 dzięki pakietowi Collector’s Bundle, zawierającemu grę podstawową oraz bogatą gamę zawartości. Zanurz się w świecie magii, strategii i nieskończonych odkryć!
Władaj stworzoną przez siebie krainą fantasy w Age of Wonders 4! Odkrywaj nowe, magiczne krainy w charakterystycznym dla Age of Wonders połączeniu strategii 4X oraz taktycznej walki turowej. Kontroluj rozwijającą się frakcję, z każdą turą powiększając swoje imperium.
Potężni królowie-czarownicy powrócili do tych krain, aby rządzić nimi jak bogowie pośród śmiertelników. Zbierz księgi magii i posiądź zawartą w nich wiedzę oraz przekształcić swój lud tak, aby przygotować go do epickiej bitwy, która nada kształt przyszłym wiekom.