Age of Wonders 4: Starter Edition
Erobr rigerne og skab dit eget sagn, når du tager de første skridt ind i Age of Wonders 4, det anmelderroste fantasy-strategispil, der kaster dig ud i en verden af mystiske kræfter, krigsførende imperier og uendelige muligheder. Byg din perfekte gruppering op fra bunden, og udvid derefter dit territorium gennem erobring, diplomati eller snilde – du former dit folks natur med hvert eneste valg, du træffer på tværs af utallige magiske riger.
Starter Edition giver dig adgang til grundspillet, en udvidelse, en indholdspakke og flere tilpasningsmuligheder for ledere, så dine første oplevelser med Age of Wonders 4 bliver en rig og berigende oplevelse.
Overtag tronen i dit eget eventyrrige i Age of Wonders 4! Udforsk nye magiske riger med Age of Wonders' karakteristiske blanding af 4X-strategi og turbaseret, taktisk kamp. Tag kontrol over en fraktion, der vokser og ændrer sig i takt med, at du udvider dit imperie med hvert eneste træk. Hent og lær at mestre de magiske hovedværker, så du kan udvikle dit folk og blive klar til et storslået slag, der vil afgøre fremtiden!
Tag imod kraften fra Old Dragon Lords i Age of Wonders 4: Dragon Dawn Content Pack. Nye funktioner om drager, for drager, muligvis skabt af drager, vil bringe dine magiske ambitioner op på et helt nyt niveau! Fra din dragetrone kan du skabe imperier beboet af reptilundersåtter, bruge drakonisk magi, der koncentrerer sig om at udvikle dit folk, og for første gang kan du spille som en dragehersker og sætte ild til rigerne!
Fusioner magi og stål for at skabe mægtige krigsvåben i Age of Wonders 4: Empires & Ashes Expansion. Hærg Godirs riger med den brutale Reaver-kultur, og belejr byer med kanoner og krigsmaskiner. Oplev en ny form for sejr ved at låse op for hemmelighederne i Seals of Power og erobre Astralhavet!
Wizards of Magehaven er klædt på til at imponere og repræsenterer deres store personligheder og ambitioner. Denne outfitpakke låser op for et nyt sæt tøj, som du kan bære som et helt sæt eller mikse og matche med andre ting.