Age of Wonders 4: Starter Edition
Takluk alam dan bentuk legenda anda tatkala anda melangkah buat kali pertama ke dalam Age of Wonders 4, permainan strategi fantasi terkenal yang membawa anda ke dunia kuasa mistik, empayar yang berperang dan kemungkinan tanpa batasan. Bina puak idaman anda sendiri daripada permulaan, kemudian kembangkan penguasaan anda melalui penaklukan, diplomasi atau kelicikan—membentuk sifat bangsa anda dengan setiap pilihan yang anda buat merentasi berbilang alam magis.
Selami kuasa Ancient Dragon Lords dalam Age of Wonders 4: Dragon Dawn Content Pack. Ciri baharu tentang naga, untuk naga, mungkin oleh naga, akan membawa cita-cita magis anda kepada puncak yang baharu sepenuhnya! Daripada Dragon Throne anda, bentuk kerajaan yang didiami konco-konco reptilia, gunakan magis drakonik yang berfokus pada perkembangan bangsa anda dan buat kali pertama, main sebagai Pemerintah Naga dan sebarkan pengaruh anda!
Takluk musuh anda dan kuasai tanah bersama wira Tigran, Aric Rex, lengkap dengan set baju besi singa eksklusif, mahkota Athlan dan Mantel Empayar.
Wizards of Magehaven hebat bergaya, mewakili personaliti dan cita-cita hebat mereka. Pek pakaian ini membuka akses set pakaian baharu yang boleh anda pakai secara keseluruhan atau dipadankan secara campuran dengan item lain.