Age Of Wonders 4
Władaj stworzoną przez siebie krainą fantasy w Age of Wonders 4! Odkrywaj nowe, magiczne krainy w charakterystycznym dla Age of Wonders połączeniu strategii 4X oraz taktycznej walki turowej. Kontroluj rozwijającą się frakcję, z każdą turą powiększając swoje imperium.
Wielokrotnie nagradzana seria studia Triumph Studios wkracza w nową epokę, wynosząc na wyższy poziom kultowe dla serii budowanie imperium, aspekty fabularne i prowadzenie wojny. Nowy system wydarzeń fabularnych oraz bogate możliwości konfiguracji imperiów zapewniają niepowtarzalne wrażenia z gry, a każda rozgrywka to nowy rozdział stale rozwijającej się historii.
Stwórz swoich poddanych, łącząc ze sobą cielesne powłoki, cechy społeczne oraz moce magiczne. Skomponuj dowolną rasę: od kanibalistycznych niziołków po mistyczne, księżycowe elfy lub odtwórz ulubioną rasę fantasy.