Age Of Wonders 4
Age of Wonders 4'te kendi tasarladığın fantastik bir krallığı yönet! Age of Wonders'ın kendine özgü 4X strateji ile sıra tabanlı taktiksel savaşı karışımında büyülü yeni krallıkları keşfet. Sen her turda krallığını genişlettikçe büyüyen ve değişen bir fraksiyonu idare et.
Triumph Studios'un ödüllü strateji oyunu serisi, oyunun simgeye dönüşen imparatorluk kurma, rol yapma ve savaş özelliklerini geliştirerek yeni bir çağa adım attı. Yeni hikaye anlatımı olay sistemi ile son derece özelleştirilebilir imparatorluklar, her oyunun sürekli büyüyen efsanene yeni bir bölüm eklediği, defalarca yeniden oynayabileceğin deneyimler sunuyor.