AIdventure
Zombi kıyametinde hayatta kal. Bakalım bu süreçte insanlığın da hayatta kalmayı başarabilecek mi? Yozlaşmış bir krallığı devral ve sarayın entrikalarında hayatta kal. Amerikan rüyasını yaşa ve Triad’ın yardımıyla Hong Kong’dan göç et. Ne yazık ki hiçbir şey bedava değil, buna hayallerin de dâhil. Ücreti ne kadar olacak? Kılıçları ya da patlayıcıları kullanarak Orklarla savaş. Bir köylünün, cadının ya da toprak sahibinin kılığında zorlu Karanlık Çağlarda hayatta kal. Kıyamet sonrası bir dünyada bir tüpün içinde uyan. Yedi denizde yağma yap ya da komşuna su tesisatı ile ilgili sorunlarda yardım et. Karar senin.
AIdventure, hikâye anlatıcı olarak yapay zekâya sahip bir metin macera oyunudur. 27’den fazla senaryo mevcuttur. Bu temalar fantezi türünden aşk ya da zombi türüne kadar oyunun potansiyelini keşfetmene yardımcı olacaktır.
Gizlilik güvenliği - Verilerin kişisel bilgisayarında kalır ve verilerine yalnızca sen erişebilirsin.