Akolyta
You are Marshall Gregory Prime, a detective dragged back into the case that once destroyed him, when ritualistic murders begin repeating a pattern he buried years ago. What starts as a murder investigation unravels into a cult, a conspiracy, and the darkest secrets of the Cold War — including the human wreckage left behind by the MK Ultra program.