Alaskan Road Truckers
Brave the challenging conditions of Alaskan life in the definitive trucker simulator. Be the master of your own destiny as you take jobs, transport cargo and experience a sense of freedom on foot and in your cab.
Live the thrill of a new kind of driving simulator and risk it all in the challenge to become an Alaskan trucking legend. Balance the risk vs reward of taking perilous routes to save time, perform roadside repairs on your rig and brave the dangerous conditions on foot in challenging survival-based gameplay.