Alaskan Road Truckers
Wciel się w rolę alaskańskich kierowców ciężarówek. Zasiądź za kierownicą wielkich maszyn i staw czoła jednej z najbardziej niebezpiecznych krain na świecie. Podejmij wyzwanie i zobacz, czy zdołasz przetrwać wystarczająco długo, by docenić dzikie piękno Alaski.
Poczuj dreszczyk emocji zupełnie nowego rodzaju symulatora jazdy i postaw wszystko na jedną kartę, by zasłużyć na miano alaskańskiej ciężarówkowej legendy. Podejmuj kalkulowane ryzyko, by oszczędzać czas na niebezpiecznych skrótach, dokonuj przydrożnych napraw ciężarówki i stawiaj czoła trudnym warunkom na pieszo w ramach wymagającej rozgrywki opartej na przetrwaniu.