Alba - A Wildlife Adventure
From the BAFTA-Award winning studio behind Monument Valley and Assemble with Care comes something entirely new.
Join Alba as she visits her grandparents on a Mediterranean island. She is ready for a peaceful summer of wildlife exploration with her friend Ines, but when she sees an animal in danger, she realises she needs to do something about it.
This is truly a Mediterranean paradise if you ignore all the litter! From the idyllic beaches to the ancient castle overlooking the town a whole island is ready to be explored. With Ines and your grandfather - who is a total bird nerd - by your side, you can start the movement to save the island. Maybe even the world after that.