Albion Online Free Welcome Gift
This bundle contains everything you need to start your adventure right – Premium time to boost your early progress, Tomes of Insight and Learning Points to help level up your equipment, vanity skins for your character and Transport Ox mount, and much more!
Phew, that’s a lot of freebies. Grab yours by May 1 and start your journey in Albion on the right foot!