Epic Mage Bundle
Step into the world of Albion with an enchanted collection built to help you find your footing, develop your character, and ensure you traverse the realm with arcane elegance.
Available exclusively in the Epic Games Store, the limited-time Epic Mage Bundle combines mystical vanity items with useful resources for progression, crafting, and customization.
All included rewards are available account-wide and cannot be dropped or destroyed.