Epicki Pakiet Maga
Wejdź do świata Albionu z tą zaklętą kolekcją, która ułatwi Ci start, przyspieszy rozwój postaci i zapewni, że będziesz przemierzać krainę z prawdziwą, tajemną elegancją.
Dostępny wyłącznie w Epic Games Store, limitowany czasowo Epicki Pakiet Maga łączy w sobie mistyczne przedmioty ozdobne z przydatnymi zasobami do rozwoju postaci, rzemiosła i personalizacji.