Jestem nowym graczem. Jakie Surowce są dostępne, abym mógł zacząć?
Istnieje kilka źródeł, które pomogą Ci odnaleźć się w Albionie, zarówno w grze, jak i poza nią. Kanał /help w grze jest dobrym miejscem do zadawania konkretnych pytań. Poza grą dostępna jest nasza sekcja Przewodników (Otwiera się w nowej zakładce) dla konkretnych tematów, Wiki (Otwiera się w nowej zakładce) z kompilacją informacji, a także Pytania dla początkujących (Otwiera się w nowej zakładce) subforum.
Nie ma możliwości połączenia istniejącego konta Albion Online z Epic. Jeśli chcesz grać za pośrednictwem Epic, musisz utworzyć zupełnie nowe konto w Epic Store.
Złoto to waluta premium w grze, którą można kupić zarówno w Sklepie internetowym Albion Online, jak i w sklepie w grze.
Zakupów w aplikacji nie można zamienić z powrotem na prawny środek płatniczy ani na inne, wirtualne lub rzeczywiste, towary. Zwroty i refundacje nie są możliwe. Jeśli napotkasz problemy z dokonanym zakupem, skontaktuj się z [email protected].
Każdy miesiąc kalendarzowy to nowy Sezon Poleceń w Albion Online, podczas którego możesz zgarnąć cenne nagrody za polecenie znajomych do gry.
Kwalifikowany polecony to osoba, która kupi 30-dniowy lub dłuższy status Premium po raz pierwszy po zarejestrowaniu się za pomocą Twojego linku polecającego. Aby znaleźć swój osobisty link polecający i dowiedzieć się więcej o tym systemie, kliknij tutaj (Otwiera się w nowej zakładce) (uwaga: musisz mieć konto i być zalogowany na stronie, aby to zobaczyć)
Czasami problemy natury technicznej występują poza grą, takie jak problemy ze stroną internetową, forum lub problemy z łącznością. Zgłoś te problemy na adres [email protected].