Yeni bir oyuncuyum. Başlamak için hangi kaynaklar var?
Hem oyun içinde ve hem de oyun dışında Albion'da yolunu bulmana yardımcı olacak birkaç kaynak var. Oyun içinde /help kanalı aracılığıyla belirli soruları sorabilirsiniz. Oyun dışında ise belirli konular için Rehberler (Yeni sekmede açılır) bölümümüz, bilgilerin derlendiği bir Wiki (Yeni sekmede açılır) ve bir Başlangıç Soruları (Yeni sekmede açılır) alt forumu bulunmaktadır.
Halihazırda mevcut olan bir Albion Online hesabını Epic ile ilişkilendirmenin bir yolu yoktur. Epic üzerinden oynamak istiyorsan Epic Store üzerinden yeni bir hesap oluşturman gerekecek.
Oyunun para birimi Altını, hem Albion Online Web Mağazasından hem de oyun içi mağazadan satın alınabilir.
Uygulama içi satın alımlar yasal para birimlerine ve sanal veya gerçek başka varlıklara dönüştürülemez. İade veya geri ödeme mümkün değil. Satın aldığın ürünle ilgili sorunla karşılaşırsan lütfen [email protected] adresinden bize ulaş.
Her takvim ayı, Albion Online'da yeni bir Referans Sezonu sayılır ve bu süre zarfında arkadaşlarını oyunu oynamaya davet ettiğinde değerli ödüller kazanabilirsin.
Ödül hakkı kazanmana yardımcı olacak nitelikli referans, senin referans bağlantın ile kaydolduktan sonra ilk kez 30 gün veya daha fazla Premium statüsü alan kişidir. Kişisel referans bağlantını öğrenmek ve bu sistem hakkında daha fazla bilgi edinmek için buraya (Yeni sekmede açılır) tıkla (lütfen dikkat: bunu görmek için bir hesaba sahip olmalı ve web sitesine giriş yapmalısın.)
Sohbet penceresine şunu yazarak oyundaki bir hatayı bildirebilirsin: #bug “report”. Raporun bize iletilmiş olduğuna dair onay alacaksın ve biz de bunu inceleyeceğiz.