Alchemist: The Potion Monger
Early Access games are still under development and may change significantly over time. As a result, you may experience unforeseen issues or completely new gameplay elements while playing this game.You can play now to experience the game while it's being built or wait until it offers a more complete experience.A mixture of simulation puzzle and RPG game, in which you can leave your lab, venture into the world, and change it with your brews!