Alex Kidd in Miracle World DX
Since his first appearance in 1986 with Alex Kidd in Miracle World, the iconic Alex Kidd makes his return to smash rocks, collect coins and tackle bosses once again in Alex Kidd in Miracle World DX!
Return The Kingdom of Radaxian to its former glory and destroy the evil Janken the Great!
Comprising of all levels from the original title as well as brand new levels which expand the lore of Alex Kidd, experience Miracle World like you’ve never seen it before with new animations, graphical detail and gameplay improvements.
As well as including all of the original classic boss fights, Boss Rush Mode will give you the chance to experience none-stop boss action!
Jump straight into the original classic with the press of a button with Retro Mode! At any point during gameplay, switch between the enhanced graphics and a recreation of the original art style!