Alex Kidd in Miracle World DX
Kultowy bohater Alex Kidd, który zadebiutował w 1986 roku w grze Alex Kidd in Miracle World, powraca, by ponownie rozbijać skały, zbierać monety i walczyć z bossami w Alex Kidd in Miracle World DX!
Przywróć The Kingdom of Radaxian do dawnej świetności i zmierz się ze złem, gdy na Twojej drodze stanie Janken the Great!
Gra obejmuje wszystkie poziomy z oryginalnego tytułu oraz zupełnie nowe, które rozwijają historię Alexa Kidda. Przeżyj przygodę w zupełnie odmienionym Miracle World, dzięki nowym animacjom, grafice i poprawionej rozgrywce.
Oprócz wszystkich klasycznych walk z bossami z oryginalnej gry, tryb Boss Rush daje Ci szansę doświadczyć niekończącej się akcji z udziałem bossów!
Wskocz prosto do oryginalnego klasyka za jednym kliknięciem dzięki trybowi Retro! Gra pozwala Ci przełączać między poprawioną i oryginalną oprawą graficzną w dowolnym momencie rozgrywki!