Alien Marauder
“We believe that communication and interaction with active players is the best way to make a good game, and we need to get more users' feedbacks and reviews during development to make the game better. Players can also get early access to the game and give us feedback on where the game needs to be improved. We want as many players as an activity to get involved in our development, to make this game better.”
“Early Access is expected to continue for some time, We'd like to spend as much time improving the game as possible, add as many quality elements as our creativity and technical ability allow!”
“The price of the basic package will remain the same after the early access is over.”
“On the one hand, we will continue to interact with players through the Steam Community, and on the other hand, we will quickly get feedback and suggestions from players through the global player Communities, and continue to refine game based on these suggestions. We want every player join the Alien Marauder development, to make it a more participatory experience for the players. Not just only playing the game, the player is one of the designers of this game.”