Alien Shooter 2 - The Legend
Alien Shooter 2 – The Legend reimagines the legendary top-down shooter with modern visuals, deeper RPG mechanics, and a gripping sci-fi campaign. Step into a chaotic world overrun by alien swarms and become humanity’s last hope.
Arm yourself with a deadly arsenal and enter massive, enemy-infested locations: secret labs, destroyed cities, underground bunkers, and military complexes. Upgrade your character, unlock special abilities, control a personal combat drone, and fight alongside allies in story-driven missions.
Whether you're a veteran of the series or a new recruit, prepare for non-stop action, brutal challenges, and hundreds of enemies on screen at once.