Rain's Jackson's Star Pack
Aliens: Fireteam Elite 2 drops up to four players into the boots of Colonial Marines deployed to the most hostile corners of the Aliens universe. This is not a rescue mission – it’s a fight for survival. Xenomorphs stalk the corridors, ambush from the shadows, and swarm in overwhelming numbers. Every room could be your last. Coordinate with your fireteam, leverage each class’s unique abilities, and adapt on the fly as encounters escalate from tense standoffs to all-out war. With deeper squad mechanics, more ferocious enemies, and a fully customizable Specialist class, AFE2 delivers the definitive co-op Aliens experience.
For fans to celebrate Aliens: Romulus, Colonial Marines can equip an iconic loadout - Rain’s Jackson’s Star Pack, which includes an exclusive weapon, outfit & more inspired by Marie Raines "Rain" Carradine, essential for any Xenomorph threat!
This DLC pack is for true diehard fans to equip them with the legendary tools to combat any alien swarm coming their way.