Pakiet Rain's Jackson's Star
Aliens: Fireteam Elite 2 pozwala nawet czterem graczom wcielić się w członków Kolonialnych Marines, wysyłanych w najniebezpieczniejsze zakątki uniwersum Obcych. To nie misja ratunkowa – to walka o przetrwanie. Ksenomorfy czają się w korytarzach, atakują z ukrycia i nacierają przytłaczającymi hordami. Każde pomieszczenie może być twoim ostatnim. Współpracuj z oddziałem, wykorzystuj unikalne zdolności każdej klasy i reaguj na zmieniające się warunki, gdy starcia eskalują od napiętych potyczek do otwartej wojny. Dzięki rozbudowanej mechanice oddziału, jeszcze bardziej zaciekłym wrogom i w pełni konfigurowalnej klasie specjalisty, AFE2 zapewnia najlepsze wrażenia z kooperacyjnej rozgrywki w uniwersum Obcego.
Pakiet Rain’s Jackson’s Star pozwala fanom Obcego: Romulus wyposażyć swoich Kolonialnych Marines w ekskluzywną broń, strój i więcej zawartości inspirowanej Marie Raines „Rain” Carradine – a więc wszystko, czego potrzeba do walki z ksenomorfami!
Ten pakiet DLC jest przeznaczony dla największych fanów serii – zapewnia dostęp do legendarnych narzędzi, dzięki którym stawisz czoła każdemu rojowi obcych.