Alluris
Prepare to embark on a journey like no other in Alluris! Play as a reluctant hero or villain to save the world… or just save a colony of bears from some lumberjacks. In this card-RPG, each card represents a day with two choices! Create a path that is your own!
Prepare to embark on a journey like no other in Alluris. Play as a reluctant hero or villain to save the world… or just save a colony of bears from some lumberjacks. However you play, you’re sure to walk away with a few crazy stories about your adventure.