Alphadia I & II
The legends of energi once again in a new edition of a revitalized epic fantasy RPG series!
Step into the enchanting world of Alphadia, a revitalized epic fantasy RPG series that merges the first two titles, 'Alphadia I' and 'Alphadia II', into a single, captivating adventure.
Immerse yourself in a beautifully reimagined world, where attractive characters and their enthralling journey come to life through updated graphics. Experience a richer narrative with the inclusion of cross events, bridging the stories of I and II. Choices made in one game influence the unfolding drama in the other. Unveil the elusive true ending of Alphadia II by conquering both titles and meeting specific conditions. Moreover, delve into a treasure trove of rewards, including enemy catalog, and various other exciting extras.
Embark on a compelling journey centered around 'energi', a mystical power harnessed from life energy. After a tumultuous conflict known as the Energi War leaves humanity reeling, peace seems restored following a century of reconstruction. However, the Schwarzschild Empire's declaration of war plunges the world into chaos once more. From the frontier city of Heiland, a new story of resilience and hope unfolds.
Two centuries have passed since the Energi Crisis thwarted the empire's ambitions and saved the world from destruction. Yet, the world's life energy wanes, threatening its very existence. Enah, a heroic figure, establishes the Energi Guild to combat this ominous decline. Although the Guild's efforts initially bring stability, a resurgence of energi-related ambitions looms in the shadows, signaling a new wave of challenges and adventures.