Alphadia I & II
Wejdź do czarującego świata Alphadii, odświeżonej epickiej serii przygodowych RPG fantasy, która łączy dwa pierwsze tytuły, 'Alphadia I' i 'Alphadia II', w jedną, wciągającą przygodę.
Zanurz się w pięknie odnowionym świecie, w którym fascynujące postacie i ich fascynująca podróż ożywają dzięki zaktualizowanej grafice. Doświadcz bogatszej narracji dzięki włączeniu wspólnych wydarzeń, które łączą historie z pierwszego i drugiego rozdziału. Wybory dokonane w jednej grze wpływają na rozwój dramatu w drugiej. Odkryj nieuchwytne prawdziwe zakończenie Alphadia II, podbijając oba tytuły i spełniając określone warunki. Ponadto, zanurz się w skarbnicy nagród, w tym katalogu wrogów i wielu innych ekscytujących niespodzianek.
Alphadia I: Wyrusz w fascynującą podróż skupioną na Energi, mistycznej mocy pochodzącej z energii życiowej. Po burzliwym konflikcie znanym jako Wojna Energi, który pozostawił ludzkość zdewastowaną, wydaje się, że pokój powrócił po stuleciu odbudowy. Jednak wypowiedzenie wojny przez Imperium Schwarzschilda ponownie pogrąża świat w chaosie. W przygranicznym mieście Heiland rozpoczyna się nowa historia o odporności i nadziei.
Alphadia II: Minęły dwa wieki od Kryzysu Energetycznego, który udaremnił ambicje Imperium i uratował świat przed zniszczeniem. Jednak energia życiowa świata wyczerpuje się, zagrażając jego istnieniu. Enah, bohaterska postać, zakłada Gildię Energi, aby walczyć z tym zbliżającym się groźnym upadkiem. Chociaż wysiłki Gildii początkowo przynoszą stabilność, na horyzoncie pojawia się odrodzenie ambicji związanych z energią, oznaczające nową falę wyzwań i przygód.