Amerzone - The Explorer's Legacy - Demo
As your adventure in the Amerzone gets underway, you find yourself in the role of a journalist who has been sent to hear the confessions of an old explorer, Alexandre Valembois.
Listen to his story, explore his lighthouse, and find the key that grants you access to the Hydraflot, the revolutionary vehicle that will transport you to the Amerzone.
Get a taste for the adventure that awaits by delving into the old man’s secrets and solving the puzzles he has left along the way.