Amerzone - The Explorer's Legacy
Set off on a quest for the Great White Birds in a mysterious land full of secrets! Answer the call of exploration as you travel to Amerzone, a forgotten Latin American country, to fulfill the last wishes of a late explorer.
Investigate the ruins of this secretive land reclaimed by nature, meet intriguing characters with deep backstories and solve intricate puzzles to uncover the truth.