Amerzone - The Explorer's Legacy - Deluxe Edition
Discover Amerzone Digital Deluxe Edition, boasting exclusive assets specially created by Microids Studio Paris to flesh out the story and the universe depicted in-game and to give players an opportunity to find out more about the work behind the remake and the universe created by Benoît Sokal.