Amerzone - The Explorer's Legacy - Demo
Podczas czekającej cię wyprawy do Amerzone wcielasz się w postać dziennikarza, którego wysłano, aby wysłuchał opowieści starego odkrywcy Alexandre'a Valembois.
Poznaj jego historię, zbadaj latarnię morską i odszukaj klucz – dzięki niemu zyskasz dostęp do Hydropłatowiec, rewolucyjnego pojazdu, który zabierze cię do Amerzone.