Amerzone - The Explorer's Legacy - Demo
Amerzone'da çıktığın macerada kendini yaşlı bir kâşif olan Alexandre Valembois'nın itiraflarını yazıya dökmek için gönderilen bir gazetecinin rolünde bulacaksın.
Valembois'nın hikâyesini dinle, deniz fenerini keşfet ve seni Amerzone'a götürecek olan devrimsel araç Hydraflot'a erişebilmek için anahtarının yerini bul.