Ancestors: The Humankind Odyssey Official Soundtrack
Let this unique instrumental score transport you to the world of Ancestors: The Humankind Odyssey through a collection of 18 songs inspired by African rhythms mixed specially for this official soundtrack.
Composed and arranged by Mamo Koba and James Benjamin from Breakglass Studios in Montreal, Quebec, the music was created in collaboration with various musicians and vocalists from different backgrounds who all brought something extra to the compositions.