Ancestors: The Humankind Odyssey
Embark on the incredible odyssey of human evolution and begin your journey 10 million years ago in this new adventure from the creator of Assassin's Creed.
EXPLORE Neogene Africa at the dawn of humankind. For every breath-taking view dangers lurk all around.
EXPAND your territory by conquering fear as you explore new lands, and grow your clan to find strength in numbers.
EVOLVE over generations and decide what skills to learn. Choose what knowledge passes to future generations, making every player’s journey unique.