The Humankind Odyssey Official Soundtrack Bundle
Embark on the incredible odyssey of human evolution and begin your journey 10 million years ago in this new adventure from the creator of Assassin's Creed.
EXPLORE Neogene Africa at the dawn of humankind. For every breath-taking view dangers lurk all around.
EXPAND your territory by conquering fear as you explore new lands, and grow your clan to find strength in numbers.
EVOLVE over generations and decide what skills to learn. Choose what knowledge passes to future generations, making every player’s journey unique.
Let this unique instrumental score transport you to the world of Ancestors: The Humankind Odyssey through a collection of 18 songs inspired by African rhythms mixed specially for this official soundtrack.
Composed and arranged by Mamo Koba and James Benjamin from Breakglass Studios in Montreal, Quebec, the music was created in collaboration with various musicians and vocalists from different backgrounds who all brought something extra to the compositions.