Oficjalna ścieżka dźwiękowa
Przenieś się do świata Ancestors: The Humankind Odyssey dzięki instrumentalnej ścieżce dźwiękowej zawierającej 18 utworów inspirowanych afrykańskimi rytmami.
Muzyka do gry została skomponowana i zaaranżowana przez Mamo Kobę i Jamesa Benjamina z Breakglass Studios, które ma swą siedzibę w Montrealu, w Quebecu. Całość została nagrana we współpracy z muzykami i wokalistami wywodzącymi się z różnych środowisk, dzięki czemu na płycie słychać różnorodne inspiracje.